آیا گوگل یاهو را میخرد؟
بانك دانلود موبايل

براساس آخرين گزارشات غول موتور‌ جستجو ? گوگل در پي خريدن ياهو است و در اين راه با دو شرکت بزرگ سرمايه گذاري بازرگاني براي کمک در خريد ياهو صحبت کرده است .



وضعيت ياهو از زماني بهم ريخت که کارول بارتز مدير عامل اين شرکت يک ماه پيش اخراج شد و تا کنون نيز خبري از مديرعامل جديد نشده است . البته فقط گوگل در پي خريد ياهو نيست ? شرکت‌هاي بزرگ ديگري مثل مايکروسافت ? علي‌بابا و چندين غول‌ سرمايه‌گذاري از آمريکا ? کانادا و روسيه هم در پي خريد اين شرکت مشهور هستند و البته اين اتفاق باعث شده است تا سهام اين شرکت ?? درصد افزايش پيدا کند .

مايکروسافت که همکاري ?? ساله با ياهو در زمينه‌ي موتورهاي جستجو دارد بسيار به ياهو چشم دوخته و برايش خوشايند نيست که گوگل با خريد ياهو بازار را انحصاري کند و خدمات تبليغاتي خود را با استفاده از امکانات ياهو به فروش رساند . پيش‌تر در سال ???? مايکروسافت اقدام به خريد ياهو کرد که موفقيت آميز نبود . يکي از کارمندان گوگل (البته به شوخي) در آن زمان گفته بود اگر مايکروسافت ياهو را بخرد گوگل هم مايکروسافت را مي‌خرد . براي گوگل هم که به تازگي بخش موبايل موتورولا را با قيمت ???? بيليون دلار خريده است ? خريدن کمپاني ياهو زياد کار سختي نيست .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط admin

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 226523
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1